NVOG zoekt medewerker secretariaat

28 maart 2022

De Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie (NVOG) is de wetenschappelijke beroepsvereniging voor gynaecologen. De NVOG heeft als missie om de beste kwaliteit van zorg te leveren voor vrouwen in alle levensfasen. Van daaruit stimuleren wij wetenschappelijk onderzoek en bewaken wij de kwaliteit van de zorg aan deze vrouwen. Als belangenbehartiger stimuleert en  ondersteunt de NVOG de maatschappelijke positie van de verschillende specialismen (verloskunde, gynaecologie, oncologie en voortplantingsgeneeskunde) en hun beroepsbeoefenaren.

De NVOG vormt samen met 33 andere beroepsverenigingen de Federatie Medisch Specialisten en is gevestigd in de Domus Medica in Utrecht.

Activiteiten van de vereniging worden geïnitieerd en verricht door het bestuur en diverse commissies en werkgroepen. Deze worden daarbij ondersteund door het bureau van de vereniging. Het bureau bestaat uit een klein team van beleidsadviseurs, een communicatieadviseur en bureaumedewerkers en is volop in ontwikkeling.

Binnen ons team zijn wij op zoek naar een

Medewerker secretariaat
28-32 uur per week

 

Wat ga je doen
Je bent één van de drie “bureaumedewerkers” van de NVOG en vanuit die functie het eerste aanspreekpunt voor onze leden en stakeholders, bij het beantwoorden van o.a. vragen over het lidmaatschap en de organisatie van de NVOG. Je ondersteunt samen met je collega bureaumedewerkers de beleidsadviseurs, het bestuur en de diverse groepen die onze vereniging kent (o.a. commissies en pijlers) op secretarieel, organisatorisch en administratief gebied. Deze werkzaamheden worden onder de bureaumedewerkers verdeeld.

Wat zijn je werkzaamheden

Als medewerker secretariaat verricht je diverse secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden zoals:

  • het plannen van vergaderingen en agendabeheer,
  • het verslagleggen van vergaderingen en opstellen van actie- en besluitenlijsten,
  • het opvolgen van afspraken, bewaken van deadlines en het signaleren van knelpunten,
  • het organiseren van (digitale) bijeenkomsten (symposia etc.),
  • het zorgdragen voor optimale archivering en het verwerken van (leden)gegevens in diverse (digitale) systemen,
  • het bijdragen aan het bewaken en verbeteren van administratie, processen en procedures,

 Wie zoeken wij
Jij bent een spin in het web, een organisatorisch talent en je houdt van een dynamische werkomgeving. Jij haalt energie uit het ondersteunen van anderen en het werk voor hen zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk maken. Je kunt goed prioriteiten stellen, snel schakelen en je bent een echte teamplayer. Tegelijkertijd kun je ook heel goed zelfstandig werken en komen tot oplossingen voor gesignaleerde knelpunten. Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen en je weet wat de actuele onderwerpen zijn. Dat je ook met enige regelmaat avondvergaderingen hebt, zie jij als een kans om je werk en prive flexibel vorm te geven.

Hiernaast letten wij op de volgende punten:

  • MBO+ werk- en denkniveau met relevante werkervaring;
  • Uitstekende ICT vaardigheden (Microsoft Office) waarbij je in staat bent andere (digitale) systemen snel eigen te maken;
  • Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?
Een afwisselende baan in een leuk en betrokken team met een grote mate van zelfstandigheid in een dynamische en professionele, maar informele werkomgeving. Vanuit jouw rol draag je indirect bij aan de beste zorg voor vrouwen in alle levensfasen. De NVOG kent een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Het salaris voor deze functie is marktconform en afhankelijk van niveau en ervaring.

Informatie en solliciteren
Enthousiast geworden? Informatie over de functie kan je opvragen bij Fianne Bremmer, directeur NVOG, bereikbaar op di- vrijdag via 06-29081581 of fiannebremmer@nvog.nl. Wij zien jouw sollicitatie, voorzien van een CV en motivatie, graag uiterlijk 15 april tegemoet via bestuurssecretariaat@nvog.nl.


Klik hier voor de vacature.

Specifiek zoeken?